Klachtenregeling

Wij zijn erop gericht om u een kwalitatief goede zorg te verlenen in een prettige sfeer. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij kijken dan graag samen met u wat er aan te doen is en u mag ons informatie geven over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij nodigen u dan ook uit om eventuele klachten in een gesprek open met ons te bespreken; er bestaat een goede kans dat we er dan samen uitkomen.

 

Ook is het mogelijk een schriftelijke klacht in te dienen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk uw klacht in behandeling nemen. U kunt hiervoor ook het klachtenformulier op de website gebruiken.

Klachtenformulier


Contact met onze praktijk

Ondanks COVID-19 zijn wij geopend. 

Maandag t/m vrijdag: 8:00 – 17:00 uur.

Huisartsenpost

De huisartsenpost is uitsluitend voor spoedeisende huisartsenzorg waarmee u niet kunt wachten tot het eerstvolgende spreekuur van uw (eigen) huisarts.

Online regelen

De volgende zaken kunt u gemakkelijk op onze website online regelen.